kolmapäev, 22. mai 2013

Jääaja keskus,Palamuse, Kiigemetsakool, Taevaskoda,Maarjaküla,Maanteemuuseum

Kaks päeva tuli varuda, et näha ja külastada kõike, mis planeeritud ja projektis kirjas.Kõigepealt jõudsid Toimetulekukooli õpilased ja õpetajad Palamusele, kus käidi koolimajas, kus O.Lutsu "Kevade" tegelased Teele, Toots ja Arno õppisid siis Paunvere apteegis punsliõli proovimas ja muidugi parve otsimine jõepõhjast.
Edasi  vurasime Kiigemetsa Kooli, kus tuli üllatusi lausa varrukast-kõigepealt ülimaitsev kodune lõunatoit siis klasside külastasime,põnev oli soolakamber ja kirikutuba.Leppisime kokku, et järgmise aasta kunstiprojekt "Valgega valgele 2014 "saab toimuma just siinilusas ja külalislahkes Kiigemetsa koolis.
Jääaja Keskusse jõudsime täis põnevust ja avastamisindu ning kõige julgemad proovisid ära ka Saadjärve ujumismõnud, sest vesi oli väga soe +19 C!
Peagi jõudsime juba Põlvamaale- Taevaskoja puhkemajadesse, kus peale rammusat õhtusööki ja kosutavat jalutuskäiku männimetsa tuli kõigil rammestav uni-ei kuulnud isegi öist vihmasadu!Hommikuvõimlemine kastemärjal murul ööbikute laksutamise saatel töi kaasa juba väga suveigatsuse ja puhkusemeeleolu! Pihud said piibelehti täis ja matk Taevaskoja radadel jätkus:käisime Emalättel, Neitsikoopas ja kõrgel liivakaljul,jõime allikavett ja kuulasime linnulaulu-kuhugi ei olnud kiiret-olime justkui sanatooriumis!
Taevaskojast viis meie reis juba Eesimaal kuulsust kogunud Maanteemuuseumi, kus õppeekskursioon kestis 3,5 tundi ning meid ootas kosutav lõunasöök vanaaegses Teemajas.Rahulolevana ja õnnelikena, täis kevadvärskust ja uusi teadmisi jõudsime õhtul kella seitsmeks Tallinnasse tagasi. Tänud korraldajatele!